Nobeldagar...

Nu är det Nobeldagar och julen närmare sig! Idag har man hunnit ganska mycket på så lite tid! Vaknade ganska sent! Så förmiddagen blev de inte så mycket av! men senare sen efter skoltid kom jag hem så sattes jag mig direkt  igång med att redigera bilder från Sydafrika resan!
ja, man har ju hunnit ta cirka sådär 800 bilder tydligen! En del jättenöjd med, en andra ganska kassa. Men överlag så är det ingen som suger. Det enda jag saknar är bilder från hotell och mer skogsbilder. Men Man lär sig av Misstagen!

Får säga att det är Nobeldagar! Men Jag tycker nog mer att det är konsertdagar för min del!


¤ Amanda Jenssen kommer till kalmar i Mars
¤ Lars Winnerbäck gör Sommarturne!
¤ Och sist med inte minst kent kommer till Hultsfred och många andra Festivaler, kanske bli tre konsert med kent nästa år då om inte mer, Kan de slå 2007? Ja, vi få se! Den 16&17 Novemer 2007! Det är minne för livet!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vi måste på jenssen älskling!

2009-12-10 @ 22:56:13

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0