Vecka 5 , Tisdag

Hejhej på er alla!

Idag har man hunnit med mycket, som vanligt. vaknade ganska sent faktiskt runt åtta tiden,skönt!. Därefter så blev de frukost. och efter de blev de lite plugg sen drog jag till skolan för att ha engelska med min härliga klass. efter detta så var det lunchdags där min tid gick åt att umgås med Linn och Victor snacket blev mest om helgen men även om annat. Sen blev plugga vidare som jag gjort hela eftermiddagen med engelska , Turism och multimedia. sen tog min ork slut och begav mig ut i kylan för att åka handla mat. och senare sen så har ju ätit lite med. Nu ska jag dra mig tillbaka till pluggandet! fick veta idag att de bli prov vecka 7.

Kommentarer

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0