2010

Nu har man inte skrivit på ett tag och jag tänkte nu sammanfatta lite av året.


Årets översakningar

kent släppte sitt album 2009, när de flesta trodde de skulle komma mitten av 2010.
Att Max enu en gång har överträffat sig i musikväg, gillade inte alls Muse innan jag åkte till Sydafrika men tog med deras senaste album på chans och det blev en lyckoträff.
Vem trodde i början av 2010 att Max Torstensson skulle vara i Sydafrika i två veckor?, inte jag allfall.
Och en sak till idas och mitt förhållande håller fortfarande i sig! Det är jag väldigt glad för!

Årets Upplevelser

Hultsfredfestivalen 09 - Där vi fick åkte fram och tillbaks mellan Oskarshamn och Hultan varje natt. Hur orkade man?
Disneyland i Paris!
Sydafrikaresan - Där fick man fick lära sig mycket om hur männskligheten funkar och även huvudsyftet med resan egentligen var, skog.
Kosta boda art hotel - Både en Upplevelse och en överaskning att de var så bra och fint. Det är ställe rekomendera om man ska bo på hotell!


Årets mindre roliga saker

Minus grejer detta året på de här kontot. är nog alla kompisar som man inte träffa varenda dag i skolan. För sista året i trean hade vi väldigt trevligt ihop.
När vi åkte från Kosta boda ena helgen sen kom till Ronneby brunn andra helgen. Stor skillnad!
Att jag fick ta väldigt många extra leaktioner i körskolan innan man fick sitt körkort!!
Att jag inte fixat ett eget sommarjobb utan fick jobba hos far min. Men det gick ju det med.



Saker man se framåt åt

Helgen i Stockholm i Februarie med kent och fira sin fina 30åriga bror.
Ida och jag 2årsdag.
Klara min Engelska!
Ida går ut Studenten.
Kanske kommer åka till Österrike och åka skidor!
Amanda jensen i kalmar.
- Fixa en egen hemsida -





Kommentarer
Postat av: Tina

sv; Haha :p

2010-01-07 @ 19:27:41
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: emma

jag ska till österrike om en månad och åka skidor :D

2010-01-26 @ 19:04:01
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0