Dagar går

Dagarna går och dom går riktigt fort. Jag har kommit in någon övergånges period mellan att Älska snön till att börja tröttna på mörkret. jag har även kommit in övergång mellan fifa till att spela mer nhl nu. idag har gjorde jag grammtik i engelskan. Jag hoppas med hela min kropp att jag klara de, så kommer framåt någon gång. Jag läser ganska duktigt nu på dagarna mot vad jag gjorde innan jul.

Igår var jag duktig och oljade in min databord det blev mycket fint, städade även övrigt av mitt rum.

Vet inte om jag vissat när rummet var riktigt färdigt, men här är det allfall!






Kommentarer
Postat av: emma

vad fint du har det! jag vill flytta ut till där vi har gästhus :(

2010-01-26 @ 19:01:58
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga lakan! :-)

2010-01-27 @ 16:13:05
Postat av: D

Duktigt bror, rummet har aldrig varit så fint sen jag flyttade in... ;-)



Hoppas också med hela min kropp.



Älskar dig. Kram.

2010-01-31 @ 01:54:06

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0