Helgen som tog mig med korv!

Vill ni veta vart Max Torstensson vart i helgen?

I fredags då såg jag på Grammis 10, det gick ju ganska bra för älskade kent och jenssen var det för de mesta som vann och det gillas!.

I lördags morse packade jag väskan för att åka till min älskade far, där även ida följde med, efter en viss person hade försovit sig med mening var vi allfall framme i Helgerum vid 12.
Med det samma när vi kom ditt grillade vi krov vid en sjö och pimlade fisk. Mycket mysigt få jag säga! Efter de blev de både eftermiddag snarkning och våfflor, och även hunnit äta upp sig en heldel.
 Och självfallet när man är uppe hos pappa, Bad och Bastu! efter bastun mot elva så blev de kalmarspelet. Läggdags blev 00.30 mycket spännade match blev de, så vi fick fortsätta dagen efter.

Söndagen började med fin frukost och skidor på tv. efter de blev dataproblem, sen blev de kalmarspel forsättning. Det jag säger om spelet är att jag blev inte sist och blev inte först! "vi ska hålla tyst om vem som vann". vi hann även med Snabba cash! En mycket sevärd film. Rekomenderas högt till biobesökare! Joel kineman som jag tror han heter är sjuktbra här, han gör ju en lysande roll i Johan falk filmerna nu som går på tv4!






Ida är så glad för hon, våga sig ut på isen


Pappa och Anne




Kommentarer

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0