Grammisdag!

Idag är det fredag och då ska man vara glad men jag har mest ångest för min skolgång tyvärr. Idag har allfall hunnit med vart på min engelska och ätit lunch i skolan, just äta i skolan var år sen känns de som, äter hemma mer nu än förut! Sen har hunnit med en del turism och mulitmedia.
Sen har jag vart på gymet med jocke, det förbaskat härligt och träna igen!

Om vi ska se lite framåt åt kvällen nu, så bli det nog att kolla in Grammis 10 och hoppas verkligen kent vinner något pris, för det är dom värda mer än andra sopor! Grammis 10 går i på Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/

Det kommer ju även P3 Guld, och även Rockbjörnen som inte sändes på tv.

Dagens Låt : Visslaren - kent

Jag har blivit äldre,saknar glöd
men det rår jag inte för

Detär bara minnen för livet
men du tar allting för givet.










Kommentarer
Postat av: Janne

Du är inte den enda som har ångest över skolan. =) Men det ordnar upp sig förr eller senare!

2010-01-15 @ 18:33:02
Postat av: rebecca

KENT KENT KENT KENT KENT KENT KENT!!!!!!

< 33333333333333333

2010-01-15 @ 19:17:20
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0