Skolvecka

Nu har skolan dragit igång igen med besked. Jag tycker att jag plugga ganska mycket ,och gör de jag ska göra men endå känns de som jag inte kommer någonstans, Inga stor kliv allfall. Men allfall så var jag i skolan idag! Då fick jag sån där jäkla ångest som man får ibland. ska hinna så jäkla mycket men hinner fan inte allt känns de som. vi få väll se vad som händer när sommaren börja?. Kunde man inte få se lite i framtiden. Så man kan planera lite allfall. varje gång man tänker lite framåt så, kommer de igen! , tänk om du inte klara de du ska?, Tänk om du gör de? sen kommer man till nästa vad ska man göra? ska man jobba eller ska man plugga direkt vidare?

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska plugga vidare direkt så att jag blir av med det senare :)

2010-01-13 @ 21:57:30
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0