Helgen i Sthlm åter igen!

Denna helg  har jag varit i Stockholm hos mina kära bröder eller ah min kära bror för Dan träffade jag inte så hemskt mycket, men gjorde jag förra gången så det jämna ut sig.

i fredags allfall så åkte vi upp och vi kom upp runt åtta tiden så vi kom lagom till Willy skulle locka brudar på tv4. Men acke så tråkigt, så åkte Willy ut. Mellan där blev sköna Solsidan alltid lika härligt och roligt!

Lördagen blev en mysig frukost+melodikrysset! efter de så begav vi oss till Fourm Nacka, väldigt bra köpcentrum men jag kände att jag inte riktigt hade råd med att handla några kläder, de ända jag var ute efter var ett par skidbrallor men det visste nog inte dom var de är för något! Men vi fick allfall se Sofie från Sofies mode(http://www.aftonbladet.se/sofismode/) och även Dolphan var där och visade upp sig! Eftermiddag/kväll gick åt att vara hos Åsa och fira henne! var helt okej. Senare sen kom vi hem och såg på tv och softa mest.

Söndagen så skulle vi på Dop och morgon/förmiddagen gick åt att göra sig ordning typ, vi hann även med Täby centrum och de visste allfall vad skidbyxor var för något! Så nu har jag nästan allt till Skidresan i Påsk. Kanske behöver ett par bättre vantar som tål lite mer vatten! Dopet var mycket fint och väldigt fin kyrka. Jag har allfall beslutat mig för aldrig ett dop på en Söndag, det är så dum tid om man har släktingar som bor någon annanstans!
Klockan ett började dopet för min sysslings trilingar och efter de åkte vi hem

Det var min helg de!

Med vänliga hälsningar

Max Torstensson


Kommentarer

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0