Helgen i Stockholm

Helgen i stockholm har varit helt underbara på alla vis. Eller egentligen så har jag ju varit där sen i onsdags! för jag kom sent på onsdagkvällen där de blev curling som även blev fler nätter! Torsdagen blev ett tidsfördriv fram tills klockan fem för då ställde jag mig i kön till kent! och det blev lika underbart som jag hade trott fast fredagaens konsert var mycket bättre! Jocke och hela gänger verkade mer pepp plus att låtlistan var fin den med!




Dagen efter allt kentade blev de shopping på drottningatan och hittade mig lite grejer. Kvällen var inbokad att fira min stora bror som fyllde 30 år! Vilket hejdundrade fest de blev. Riktigt roligt blev de!
Söndagen blev kalas de med för då firade vi min brorstjej mamma.
Sen blev de hemgång, alltid lika segt!

Lyssna och njut! Jag var där! jag skrek och jag helt galen! Jag älska kent folk!


Kommentarer
Postat av: sachi

så jävla bäst intro det var! Fångade jockes vattenflaska haha

2010-03-15 @ 13:40:04
URL: http://spectroscope.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0