Helgen med stort T

Denna helg har varit såpass bra så jag ger den 4 av 5.


Min helg började på fredagkvällen på Zorbas där jag hade bokat bord åt 8st. Det var Mina föäldrar + idas. Vi åt gott innan vi gick till Monokrom för att se Idas projekt arbete och det var jättefina bilder hon hade fått till.



Lördagen som jag hade längtat efter länge hade kommit där vi skulle få åka till Kosta boda för få höra på Torsten Jansson, Det är nog en av mina stora idoler. En drivande man fast endå fötterna på jorden som en vanlig Svensson. För er som inte vem de är så är han som räddat hela Kosta boda och Orrefors glas sedan han tog över har de gått plus och han har start Outlet och Hotell. Ett mycket intressant möte var det allfall.
Lördagkvällen var jag hos ida och såg på på Finalen, ett riktigt svagtstartfält där Salem och Anna Bergendahl var bra. Det jag mer kan säga om Melodigranprix är att de måste gå tillbaks med live intrumentalt. Det är sjukt att allt ska vara playback. även om de skulle ta tusen år att fixa allt intrument i mellan skulle Melodifestivalen vinna på de!.
söndagen har bestått av lite plugg och mest mys.

Imorgon har ida och jag två år! Det är sjukt var tiden har gått fort!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stort Grattis på er stora dag! Tänk vad tiden går fort när man har roligt =)

2010-03-15 @ 12:58:55
URL: http://thildalene.blogspot.com
Postat av: emma

sv: tack så mycket :D

2010-03-21 @ 13:33:07
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0