Hej bloggen!

Hej alla bloggare!

Heja alla sköna härliga personer! jag ska nog försöka ta mig i kragen och skriva lite på min älskade blogg!

Hur är livet?

Livet är helt enkelt skitbra just nu! Man lira mest runt och man är både pyskiskt och fysiskt i form!

Hur går  det med engekslan, ställe sig nog många?

Det har faktiskt gått bättre en väntat! Jag har klarat Nationella proven i A-kursen! och håller på med Nationella i grundkursen! man hoppas ju på att man klara hela engelskan!

Framtidplaner?

Mina framtidsplaner är nog att klara min engelska först och främst! sen att försöka komma in på någon av utbildningarna jag har sökt och genom de att jag kanske kommer flytta! Vem vill leva sitt liv i Mönsterås? inte jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag har hört att om man pratar med sig själv och ställer en massa frågor till sig själv lider man av sinnesförvirring?! Gör du det älskling? haha :P

2010-05-17 @ 20:15:01
URL: http://spegelrum.blogg.se/

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0