Två dagar till man fyller 20!

Våren går väldigt fort och snart fyller man tydligen 20år?, alla frågar vad man önskar sig! Jag svara: Bidrag till ny bärbar dator! Får ju lämna tillbax min skoldator nu efter fyra år på gymnasiet i mönsterås. Men ingen verka vilja ge mig det, för det tycker är för tråkigt! Det sluta nog med att jag inte har någon dator med internet! för min gamla dator verka knasa sig med närverkskortet och vem orka lägga pengar på nytt nätverkskort på en sån skit dator.

Man börja bli förskyld, jag blir alltid den sista att vara förskyld! men så här sent har jag nog aldrig blivit förskyld!.

Blusen i helgen, kommer bli härligt med lite festade med sina kära vänner!

här kommer två riktigt sköna låtar av kent. Båda är b-sidor

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den här låten började lyssna på förra veckan riktigt ordenligt! helt underbar röst jocke har denna låt!



Kommentarer

Kommentera, vad tyckte du om detta inlägg?:

Namn:
Du kanske kommer igen, vem vet?

Mail: (publiceras ej)

Jag vill ju gärna läsa din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0